måndag

såjävla skönt att komma hem.. sjukt kul på jobbet idag, allt var bara så fel hela tiden. ingen gjorde rätt någon gång typ.. :P
-sallad på 4? va sallad? ost?
linda skulle tempa köttet: -nej jag vill inte döda köttbitarna! stackars!
men igår var värrre. var det nån som var onykter kanske?
 -gör du några big mac junior på den brickan? -aa då.
hade ingen aning om att han, jesper, redan slutat och det skulle inte alls vara några junior på den brickan!
jesper -en QP tack!
jag -nää?
någon -de vill inte ha nån QP!
jag -vem sa QP? (lägger kött på grillen..)
Störd.

och nu ska jag äta. essen bitte. jawohl.
har inte ätit sedan 10 imorse. frukost alltså.
titta på den här bilden så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0