sometimes i feel i want to get away, i got to..

jag gick en promenad framåt kvällskvisten. rehab typ, för danne den jäveln kastade mig i vattnet när vi badade i gransjönäs idag, så min höft typ gick ur led eller nåt. skaver somfan. men en promenad gjorde faktiskt susen. susen vilket ord liksom.. aja. nu känns det sjukt mycket bättre, men känns som värsta sträckningen. hähäääääää
åååååååh vilken underbar solnedgång det var idag, jag gick med den från kl 21 tills den var helt borta vid 22.45. mm..
just look.


arkösundsvägen by night.
typ och sjöng för mig själv när jag lyssnade på mp3n.. hahahaha hoppas somfan att ingen hörde mig


wanna buy this?
mysig stuga på arkösundsvägen. ca 20 kvadrat. inkl en s.k. booood.
fritt från grannar tätt inpå. nära till flygplats, buss, affär och bensinmack.
byggnadsår ca 1900talets början.
lägsta bud: 20 kr.

nu är jag jävla sugen på glass. glass!
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0