sommar sommar sommar...

Tack tack nu är det sommar igen!! on real.
hoppas det håller sig jävligt länge nu, såhär varmt och inte ett enda jävla moln på himlen =) me loooooooves it!
tur somfan att jag jobbar natt 2 dagar i rad nu, fredag lördag. då finns dagarna kvar, och då kan man steka ännu mer.
igår var jag nog ute lite för länge, för jag kunde inte sova inatt. mitt ansikte och min rygg kändes som det kokade. joo man kunde nog steka ägg på mitt ansikte. hahahah

och på söndag ska jag och denbästaochsnyggastekillenjagvet åka på kryssning =) till Tallin and back. LÄngtar jättemycket! vill bara komma bort från allt, bort bort. poff.



Kommentarer
Postat av: Lisa

åh skulle va så kul, men jag flyttar ju till norge på söndag :) sitter här o låtsas leva sambolivet med han som ska ha min lägenhet efter mig :) vad gör du imorn då? kraaaaam

2008-07-25 @ 21:37:31
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0