söndag

fy fan för å jobba natt, för att sedan ta sig igenom en kväll inom samma dygn, på donken. äeeehhh det funkar inte.!
det är alltid spännande och döroligt med nätterna på donken, det kommer så mkt fulla människor och ska snacka och ragga och ha sig. =) men att jobba en söndagskväll, efter en hård natt, det är droppen som får bägren att rinna över. rinna över precis lika mycket som dunken man häller läskrester i, den svämmade över inatt. och vem fick ta sig en timma och moppa upp all läsk och äckllig milkshake som kom som en flod över halva mcdonalds golv? jag. jo det är precis samma sak. så jag orkade inte ens gå från jobbet nyss kl 23, var helt slut och hungrig, så en mcfeast räddade mig. mm... nu lever jag igen. nu sitter jag på biljardcafeet vid datorn och väntar på att en gabbe ska sluta jobba. han städar också, som jag gjort hahah . förstår honom. det är INTE kul.
liksom såhär..
hej var jobbar du? på mcdonalds. aha vad gör du där? hamburgare för det mesta. men jag städar mer än för det mesta nu. 
hej var jobbar du? på biljardcafeet. aha så vad gör man där? jag sitter i kassan vid datorerna, och så brukar jag göra toast. men jag städar rätt mycket också. 
det hör liksom inte ihop, att man städar längre tider än vad man gör det som egentligen ska göras på jobbet. tex som mina hamburgare då. tänk om jag glömmer bort hur man gör hamburgare? och end up like a städare istället?? hemskt.

PUSS<3
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

vänta du bara tills avloppen svämmar över :) det är jättemysigt. ren disk överallt och så blir det stopp i avloppen så man först måste köra ner handen i avloppet och dra upp massa hår och sen diska om allting ;) stängningar <3

2008-07-14 @ 15:19:14
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0