23:00

Det lustiga med att jag har haf körkort i 2 månader är att jag under den här tiden har kört sjukt mindre än jag gjorde när jag övningskörde. Det låter så FEL?!? Men jag har bara på 2 saker att skylla på:
....1. Jag har ingen egen bil, och mor och far använder bilarna mer nu än innan jag fick körkort. WHy?
2. Jag festar nästan varje helg, vilket medför att dagen efter i princip utesluter körandet av bil. 
Men ikväll var första gången sedan ca 2 veckor tillbaka som jag satt bakom ratten. Gu va härligt =) Även fast turen endast ledde tur och retur till krokek. :P

Nu är det mysig musik
Depeche Mode - Enjoy the silence
och msn som avslutar dagen.

IMORGON ÄRE FEST!!!!! =D  ----->    somfan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0