25:e.

..juni är precis den dagen jag har längtat efter sedan studentveckan, då min plånbok tömdes helt. En månad har gått.
En hel fucking jävla månad!!!  Nu har jag pengar igen. Nu är jag rik igen! NU SKA JAG SHOPPAAA!!!
Jäkla sol, jag hann bara springa in i mitt rum och byta om till bikini så försvann den bakom äckliga moln. 
Jag åker till stan istället.

Dagens...


Dagens låt:  from one heart to another. Blly Idol - Rebel Yell.
Dagens mat: vill äta ute!!! Thai Wok? Kina resturang?  mmmmm
Dagens dricka: ölkväll! med Sanna & Sofhia^^
Dagens kläder: blekta blåjeans,stuprör, med en ljusgrå Tweety-tshirt / rödvitt linne, á la Bik boooook.
Dagens träning:  nån dag ska man ta det lugnt. jag orkar inte idag.
(tisdagens träning var way better. Gymet, kondition+magen. YES)
Dagens vill-ha: fest! (hej jag överlevde midsommar, förstår inte hur, men det gjorde jag! utan att spy liksom. ramlade i diket istället.)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sån tur hade inte jag med midsommar :p

2008-06-25 @ 19:36:17
URL: http://amandansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0