=(

Idag är nog min otursdag tror jag, en eftersmak av fredagen den 13e då det inte gick fel alls.
Började faktiskt inatt, då jag skulle jobba.
Jag brände mig mer än någonsin på pommen i all rush, så jag fick röda prickar på händerna.
Sedan på frukostrasten, spillde jag yoghurt på mig.
Jag brände händerna i det kokheta diskvattnet, när jag av misstag tog tag i en nydiskad hink., vars handtag var...varmt!!!
Jag klämde fingret mellan en fet kartong med hamburger-kött och en varu-vagn.
Jag staplade kartonger med kött helt fel, så allt ramlade till golvet.
När jag kom hem fick jag en schampoflaska på tårna. 2 gånger.
Så nu gör mina händer ont, och mina tår. AJ? ='(

 
oerhört pigg för att vara kl 05.50


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som en uppstoppad baby

2008-06-15 @ 16:52:33
Postat av: Charlotte Perelli

Jag har oxå en sådan skjorta! :D snyggast ju

2008-06-19 @ 22:39:59
URL: http://lisautanf.blogg.se/
Postat av: Flisan

Pommen är så jävla förrädisk...

2008-06-22 @ 21:44:41
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0