Nära skjuter alla harar.

Igår var en riktigt mysig dag. Det började med att jag nästan blåste bort i stormen då jag skulle cykla till stan, så jag var tvungen att ta bussen istället. På kvällen drog jag, Sofhia, Gabbe, Damir och Igor till biljardcaféet, där grabbarna nördade vid datorerna, och jag visade Sofhia min oerhört bra karriär som loser i biljard. Riktigt jobbigt, men jag träffade iaf 1 kula.^^ Ännu har jag inte listat ut Sofhias hemliga vapen som hon snackade om hela tiden. hmm? Kvällen slutade med att Sverige vann mot Grekland, 2-1, och vi sprang förbi Wasa för att vara med när de firade. Tog en shot och träffade min kära kusin Lisa. <3 Dansade loss lite på dansgolvet trots vår nyktra stämma, och tog en nattpromenad genom stan.
Sov hos sötaste pojken på natten. Du är verkligen underbar! Loves you <3 
Det blev mumsig kinamat till frukost, vid 2, och nu är jag tjock så jag måste gå en promenad. Än har jag inte byggt upp konditionen så bra efter studentveckan att jag orkar springa. Det får bli ett senare kapitel.  =) HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0