Partyfredag!!!

Idag ska vi FESTA!
Middag hos Sofhia (som ännu inte har visat sitt hemliga vapen..lässsskiigt!) med tacos,
och så blir det förfest för hela slanten. Vinare, cider & drinkar. Jag lovade mig själv att ta det jäkligt lugnt med festandet och alkoholhaltiga drycker från den dagen vi tog studenten. Japp, here I am en vecka senare, och jag är mer än taggad för fest! Men inget slår ju studentveckans festhumör, jag kunde knappt sova de nätterna. INte för att det berodde på att jag sov en hel del hos Gabbe, men för att jag var övertaggad för fest! Idag tänker jag bara "hej här kommer en vanlig festarfredag". Kände mig som en alkoholist där ett tag, eftersom att det bara hinner gå en vecka innan nästa fest.- jag menar, 9 dagar i rad räckte tydligen inte?

Var tog solen vägen? Jag vaknade 9 för att pressa lite i solen, men vd 10 täktes himlen av äckliga moln. Fuck it...  : /

Dagens låt:   La Gaga - Just dance.
Tack Lisa (kusinen) för inspiratonen på din blogg! ;D


 
Sofhia + jag + Drinken = ikväll <3




Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi okej :) jasså, du har pojkvän, det visste jag faktiskt inte, vad är det för nån da ? ;) naa, jobbar till 01 men funderar på om man bara ska titta förbi, kostar det o gå in ? kram

2008-06-13 @ 13:15:22
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0