täjsdag

Imorgon ska det shoppas kläder somfan!!!
Så jag kollade ut vad jag skulle köpa mig, idag innan gymet.
Kom in till Bik Bok, och hittade ett par dösnygga jeans och 2 tröjor.
Kommer fram till kassan och ber snällt om att få hänga undan plaggen tills imorgon,
-..hehe det är ju rätt tomt i plånboken såhär dagen före lön.
Hon i kassan stirrar skumt på mig och säger snabbt, utan att ens kolla på kläderna som jag lagt fram. .
-Vi lägger inte undan rea-plagg.!
Jag blev genast förvirrad, har jag sett fel? Jag plockade inte bland äckliga rea-plagg, trots att mer än halva butiken bestod av rea.
 -men det här är inte rea? Säger jag.
Så tar hon upp kläderna, och kommer på sig själv den f------. MM fy va generad :P
-Vilket namn ska jag lägga undan på?
-Emelie.
och så gick jag därifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0