Tisdag. Stuck in my elevator.?

Fy fan vad jag är inte shoppingsugen. Det är härligt. Men jag går inte mindre runt på stan för det ? Hahaha tvärt om ju. Idag spenderade jag 2.5 timmar på stan, och det jag gjore var att äta pizza med Gabbe och Eric. Sjukt, men gott.
Jag hatar att gå på stan! Men det var iofs tråkigare att sitta hemma och stirra in i väggen...

Samma sak nu, jag ORKAR INTE vara hemma längre. Håller på å bli galen. På vädret, på mamma, på att jag inte får jobba mer än vad jag gör, och ...jag vet inte. Ska försöka få komma hem till min pojke  ikväll. Det blir aldrig tråkigt där =) 

Dagens låt, jag antar att jag inte är ensam om att ha lyssnat sönder den: Duffy - Mercy. grymt bra =)

Idag somnade jag i solen.

 

Kommentarer
Postat av: Nisse från manpower

Duffy är bäst :D:D pusssa

2008-06-19 @ 22:38:18
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0