För jag har tagit studeten, fy fan va bra jag är! =)

LYCKA. FRIHET. STUDENTEN.
5/6 2008.
Lite smått&gott från torsdagen,











FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!! FY FAN VA VI ÄR BRA!!
Gymnasietiden på Eber har varit 3 fantastiska år. Många fina (och inte alls lika fina) minnen.
Underbara människor har jag träffat, lärt känna och haft roligt med.
Det finns några som jag alltid kommer minnas, ni betyder massor för mig och kommer alltid göra.
Jag älskar er och är inte hel utan er.
Me loves Lisa, Gabbe &Jessica ni är NO.1 <3

NU BÖRJAR LIVET.



Kommentarer
Postat av: Grodan

Underbara bilder, vill spola tillbaka tiden =/. Pusssss

2008-06-19 @ 22:42:22
URL: http://lisautanf.blogg.se/
Postat av: Rickard

Fan vad skoj med lite bilder från studenten då, skoj att se eftersom man missade det!

2008-07-17 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0