Midsommar?

Midsommar ja.
Det enda folk hakar upp sig på nu för tiden är vädret. Hur blir midsommarens väder? Soligt? Knappast. Regn och moln.
Kallare än alla andra dagar. Jag förstår inte varför alla blir sura över när de vaknar upp på midsommarafton och upptäcker det där lilla lilla pyttelilla molnet som visar sig på himlen. Oj oj nu är hela dagen förstörd! Ta på regnkläderna, och skippa kortkjolen, det ska regna idag!!!  Vi äter inomhus istället för utomhus som var planerat, men det var ännu mer planerat att det skulle bli "dåligt väder" idag.

Jag säger att det är överskattat med midsommar. Visst, det vore finfint om midsommar var en varm och solig dag. Men det finns så mycket mer som är viktigt! Värdesätt annat istället! Det som jag värdesätter högst en sådan dag är vad man hittar på, och med vilka. Idag har jag bestämt att umgås med mina närmaste vänner, ehm inte alla dock, vilket är tråkigt, men några av dem =) Man kan inte få allt. Vi ska åka till en kompis som bor mitt ute i ingenstans, festa loss grilla och umgås. Det ska bli mysigt =)

Så jag hoppas att alla ni får en underbar och mysig midsommar! Trots vad vädret bjuder på. Än så länge har min dag varit rätt mysig, med en välbehövd promenad på morgonkvisten, och en lunch med pappa och camilla. Jag är stolt över mig själv, att jag äntligen vågade mig på sillen. Det funkade ;D Jajamensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0