gummistövlar & alkohol i juicetetra, det är midsommar






Midsommar översteg mina föväntningar! Jag tog med mig korv med bröd i min enkehet, så kommer grabbarna bosnier med grillspett, kött, ost, bröd och engångsgrill. Vem åt upp korven då? Den såg jag senare på kvällen, såhär..








Så kvällen i helhet var enormt händelserik. Jag Lisa & Amanda hittade gummistövlar, gjorde kullerbyor på gräset (-Kan du hjula också?), hade 60-meters löptävling på ängen och plockade 7 olika sorters blommor. När jag i min glada stämma skulle tillbaka till huset gick jag miste om ett enormt dike. Föll rakt ner i vad som egentligen är en liten bäck. Folket körde loss på Svenska nubbar, helan går liksom? Vi gjorde rökringar, och upptäckte ett boys-only möte. I förrådet. -Poängen är ju att... polarna går först. Jag, Lisa och Amanda tappade våra hakor i gräset utanför när vi aldrig hade tänkt på att killar också snackar seriösa samtal om förhållanden. Så därför var vi tvgna at springa runt hörnet för 5 minters tjejsnack . Tyvärr sviker minnet mig, det har skett en hel del minnesrubbningar under kvällens gång. Men det man inte minns har aldrig hänt. Åh nej. i alla fall så framåt småtimmarna blev det träningspass a la systema. Andning och slag på rätt ställen fick även jag lära mig. Och så visade Damir och Gabbe hur jag ska slå till en kille om han försöker sig på mig. Godkänt =)
När alla utom jag och Lisa hade deckat eller slagit sig ned på en stol i hallen, städade vi. Lukten och röran går inte beskriva. Man kan säga att det måste ses för att man ska fatta, men jag tvivlar på att någon vill se det.. Sängen kl 05.30.

Vad som hände och inte hände har diskuterats hela dagen, men det som var hetast i samtalsämnena var -aaa hur mycket spydde man och vardå. JAG HAR MIGRÄN OCH HAR MÅTT  ILLA HELA DAGEN bara för att alla har snackat om spya, och för att toaletterna och golven stank så i i helvete.

Nu är jag hungrig. Har inte ätit mat på 24 timmar. Bara vatten och tuggummi. Ge mig mat! Grillat tror jag det blir...mmmm
men maten igår var underbar, alltså va gör bosnierna när de inte äter? Lagar mat? Hittar på nya maträtter?
Det blev sjukt mycket mat på grillen igår, och allt var bosniernas. Hahaha jäkla Damir och Igor. :P



Kommentarer
Postat av: En blomma

Snyggaste bilden på dej ju, rockchic:D

Hoppas filmen var bra igår babe! Pussspuss

2008-06-27 @ 11:07:32
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0