Happy friday =)

Igår kväll samlade jag ihop lite folk, & vi drog hem till Sanna& Björns lägenhet för en middag / förfest =)
Det serverades goda pommes (typ hälften blev uppätna råa, innan vi ens börjat laga maten:p) med kött &sås =) mmmumma!
Lite fina drinkar också, Jonssons mjölk-drink & godis. ^^
-Är det mjöl i den här drinken?? Det såg ut som en pulver.
Sådär framåt småtimmarna drog vi oss sakta men oerhört säkert mot Hugos & Otten.
Allt var helvilt och jäkla roligt i början hos Sanna&Björns, men avtog sakterligen efter en tids varsel på krogen.
ÄÄä'ääää det var INTE roligt ute. Vårt syfte med krogen var att se på modevisningen & Mr. & Miss Eber-tävlingen,
men då klockan sprang iväg framåt 1-halv 2, och det inte fanns något tecken på att det snart skulle bli en rktig show, åkte jag, Sanna, Björn & Sofhia hem. Trötta & nyktra (iaf Sofha&jag..^^) var väntan mer än vad vi räknade med. Och som jag värst anade, så fick jag ett sött litet sms när jag precis kommit innanför dörren hemma, att
-"drog du hem?? nu kör de modevisningen !!!"  FAN?
MM
jag som samma kväll sade att, jag inte vill ut på krogen, för att jag har tröttnat & att det aldrig händer nåt nytt, eller att jag typ gör bort mig varenda gång på nåt sätt, jag håller ännu kvar vid den åsikten.

Här kommer lite mysiga pics från igår kväll iaf: =)
image376
image368
image369
image370
image371
image372
KING on the dansgolv!
image373
image374
killen: "-JA KOM DAH!!" hihi
image375
image378
baren?? mattis fick ingen uppmärksamhet i baren... ^^
image379
image380
SÅÅ SÖTA!! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för igår gumman. men måste säga att jag inte kommer ihåg allt :/ men mår inte så dåligt idag iaf :P tycker vi måste göra om de snart iaf middag och de kanske skippa krogen då ;P och lite mindre dricka för min del :P haha.. Puss puss

2008-03-15 @ 21:54:01
URL: http://sanna26.blogg.se
Postat av: Lisa

VILDA MATILDA vilket partaj! haha :D Du hade allt fått i dej lite skumpa ;). Mig lurar du inte^^. Söta bilder :D. Du var festfixad och fin ser jag(y). Pusss!

2008-03-16 @ 11:45:05
URL: http://lisautanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0