Kärlek på burk

Min middag        

 På Jons fest   
                                                   någon hade druckit sig en kaffedrink här,,

Mums på Max    

Citat:
-Alla förhållanden har ju sina bristningar
-Hur många har du haft sex med
-Jag har strulat med alla er
-Det blev ett bitmärke (på huvudet)
-Ja kom då!  -Du behandlar mig som en hund. -Jaa, kom dah!
-Vi går in på toaletten och strular!
-Absolut HB
-Är det någon som har sett en Coop-påse??

Tack alla för att ni kom på min födelsedagsmiddag! Det var riktigt lyckat, och tack för presenter =)
Puss på er <3

Dagens samtalsämne handlade om hur vårt samhälle kommer se ut i framtiden, inuti som utanpå.
-Snabbmaten tar över, och människors övervikt blir ett faktum, man tvingas därför att tillverka större bilar (som Jeep) och breda ut vägarna. Småbilar exporteras till nöjesfält som radiobilar, bussarna blir dubbeldäckare på bredden istället för på höjden. I framtiden kommer även lekplatserna försvinna, och barnen tvingas leka på gatorna.
Vad gäller kärlek, så har vi systematiskt uträknat att det inom en snar framtid utan tvekan kommer finnas kärlek på burk och på beställning över internet
Redan idag så vet vi att man kan få kärlek på beställning, genom hemsidor som t.ex. Motesplatsen.se & Match.com, och som i framtiden kommer att få en betydligt större del av det mänskliga livet.
Vi (jag&sofhia) vill härmed visa ett bildbevis på att vägarna kommer bredas ut.


Kommentarer
Postat av: mariiiaaa

jaså du umgås med henrik eliasson du ;)

2008-03-02 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0