måndag

NU ska jag ta å lägga den förbannade förkyldningen på hyllan, och förgylla min vardag med mina hurtiga fasoner igen.  Jag har de enklaste, men bästa, knepen för att plocka fram en hurtig parvel i sig:
-ta cykeln eller benen istället för bussen!
-ta trappan istället för hissen!
-rastlös? ta en promenad
-sitt ute i solskenet och plugga, så orkar du stå ut. (hett tips: klä dig varmt, än är det vintertemp.)
-sockersugen? grab a fruit
-sov minst 8 timmar om natten, så slipper du tänka fan va trött jag är om dagarna.
och det absolut bästa av allt:
-träna! och ge dig själv utmaningar, t.ex. på gymet spring snabbare på löpbandet, eller på gympan tänk intensivnivån på medelpasse, eller på boxningen slå hårdare :P detta mina vänner, hjälper för mig.
image350


Yes. Rock it babe

image349

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0