Feels like I'm knocking on heavens door..

Knock knock. Citat från helgens puckon:
-Sluta försöka våldta grabbarna, kom in hit istället. (vakt på Hugo)
-Shotkanna! Jag vill ha en shotkanna! Får jag smaka av er ciderkanna?
-Vilken pervers toalettrulle! Värsta hålet.
-Min tröja är från Hollywood. (kille) -Har du åkt till Hollywood för att köpa en tröja? (Mli)
-Döda mig... (kl 02.30)
-Hej jag vill ha en hamburgare som ingen har spottat på. Har ni sådana?
-Ljug inte August . (Jessicaaa) -Jag har inte ljugit!!! (August) -Mm precis..
Charader från fredags:
-Kåt älg i skogen.
-Björnen flyger luftballong.
-Fånga dagen.
-Ytspänning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men gud vad skönt, slippa göra allt själv :) haha, de va verkligen jättesegt på jobbet, hade ju varit ute kvällen innan, var så trött o så långtråkigt :) men annars hade vi kul, har agt upp en bild, haha ! kraaam

2008-05-19 @ 08:44:58
URL: http://lajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0