Hej valborg!

image459
Hej valborg!
Jag har aldrig förr shoppat så mycket på.... Hemköp. Jessica shoppade skor, och en outfit till kvällen. Jag shoppade på Hemköp.
-Kolla det är 5 powerking för 25!
Så köpte jag loss med en chipspåse (FULLKORN!! nyttigt ju), plastmuggar, 2 cider (kolla det är light, less calories more cider!), 5 powerking, och en Lions godis. mitt blodsocker var fruktansvärt lågt, och det berodde mestadels på att lunchen i skolan samma dag var äcklig, jag var slut efter biologilabben (Lisa lyste med ficklampa i mina ögon så jag såg stjärnor :p) och en jäkla rolig vecka hade inträffat på samma härliga dag. mums va gott med godis =)
 De har finfina toaletter på Lindens nedre plan, haha^^  hinner man inte hem innan festen,såå..
 dock så strulade dörrarna på 2 toaletter för oss, de öppnades inte, så 10 kr gick åt skogen innan han som jobbar i skrädderiet öppnade åt oss.

Så omkring 4 satte kvällen igång.
-Baguette & kvällens första alkoholhaltiga dryck på Världens Bar.
-vi tog spånken till Q vid smhi. -va mycket folk! ska alla på Q? -vi ska till klocket, emelie...!  
Så sa vi hej & hejdå till Lisa, som tvingades arbeta på Q hela kvällen,
surt fiasko med kalla vindar, och var är folket?
-snabba som rosa kycklingar gav jag&Lisa presenterna till Jessica.
ett par vita flipflops, ett supersött rött linne, och en Norrlands Guld. 3.5%
nära systembolaget. men inte rikktigt SÅ nära. Grattis!! :D
-vi tog spånken tillbaka till stan. -va fort han kör! -det känns som en berg&dalbana.
-Fest hos Sannas kusin.
-går ni på Eber? känner ni -----? hon har jag varit tillsammans med. -vad var det som du tände på hos henne då? (om man är normal frågar man kanske varför det tog slut. inte hur det började. men nu är det så att jag känner henne, och kan ana ugglorna som var i mossen då det tog slut. och jag var därför mer nyfiken på hur det började!)
vi stekte korven (som egentligen skulle grillas på Q) & även marsmallows blev stekta.
dock inte uppätna, istället fastnade de på kläder &bord.
Med stapplande, halvfulla steg vandrade vi till söder tull för att ta bussen till Smedby . Allsång i bussen. Knock knock on heavens door!
-var är du? -jag är i gräset. -wow vilken majbrasa! så mycket folk!
-Fest hos Gustav.
"Någon" tog sig en simtur i det tomma badkaret.
-Taxi till Palace!
Gratis inträde. som alla andra i norrköping. hawaii-halsband, rabatt på Corona.
Det var riktigt kuligt på Palace, bästa folket =)
Men inte bästa vakterna. kul jobb, de kan visst kasta ut folk hur som helst. utan anledning.
Så efter att ha skrattat sönder sig på toaletten, efter 3 corona, efter kast med liten mobil,
slutade kvällens karatefylla med en halvt gående halvt ramlande promenad med gabbe till Max för ett maxmål
-jag ska inte ha nåt. -DU SKA ha maxmål! ett maxmål till henne.
fick vi (jhag gabbe damir igor) skjuts av snällaste Erik hem.=)
-den här låten känner jag igen! den är bra! hur går den?

var det bara jag som ramlade omkring i bilen eller körde erik konstigt?
bilbälte undrar man ibland, om det kanske ska vara bra att komma ihåg.
 så kom jag hem halv 5. fåglarna kvittrade utanför mitt fönster, och jag öppnade det.
när jag efter en halvtimma märkte att jag inte kunde sova,
for tanken till fåglarna utanför. Jag stängde fönstret.
men det är konstigt, att fönstret var öppet när jag vaknade 4 timmar senare?

Så idag ska det inte hända så mycket. Jag är fortfarande lite småberusad, men det är så det ska vara =)
Jag har blivit inbjuden på middag hos Jessica,så ska vänta på ett samtal innan jag pallrar mig iväg mot bussen.
Hoppas alla hade en finfin valborg, för det hade jag!!
PUSS & en massa kärlek! <3



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack gumman för en kanon valborg =) vart mkt bättre än vad jag trodde från början.. tycker vi ska göra om nått liknande snart fast vissa saker som hände under kvällen kunde man ju skippa :/ Men i stora hela va de en kanon kväll =) Puss snygging

2008-05-03 @ 22:44:15
URL: http://sanna26.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack gumman för en kanon valborg =) vart mkt bättre än vad jag trodde från början.. tycker vi ska göra om nått liknande snart fast vissa saker som hände under kvällen kunde man ju skippa :/ Men i stora hela va de en kanon kväll =) Puss snygging

2008-05-03 @ 22:44:42
URL: http://sanna26.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0