Helgen uppochner

Härlig kväälll i fredags, med middag, charader, delhi och hugo.
jag hade lovat mig själv att INTE festa innan studentveckan, men jag kände mig själv helt rätt i fredags för det hände att jag& Sanna (som också sagt att inte dricka) dansade på borden på delhi.  hihih^^
och på hugo träffade vi mycket folk. hej Erik, Michis, Gutte, Robin &fotografen Madde!
Och igår, lördag, var en annan dag.
vaknade helt sönderslagen (kändes så..) och fick migrän på jobbet. åt ingenting på hela dagen för att jag inte orkade, förrän jag & jesssica kastade ihop en middag framåt 7-tiden på kvällen. gott =)
Så blev det en cruisingkväll med saaben "oj den har 6 växlar!"
Träffade Damir & Igor, de små busarna, och besökte biljardcaféet och McDonalds. Så slutade kvällen med att jag& jessica skjutsade hem 5 fulla vuxna. min mamma, jessicas föräldrar & 3 kompisar till dem. Härligt. När vi satt där i framsätet, jag körde & jessica bredvid, tänkte vi på om det är såna där fyllekdiskussioner vi också har när vi har intagit alkoholhaltiga drycker. stackars den som kör & är nykter, och bara fattar inte vad de snackar om liksom. :P hah
Kom hem vid 3. somnade direkt. vadå trött?
image492
image484
image485

lördag
image487
image488
image489

<3


Kommentarer
Postat av: sara

hehe jaa det var ju trevligt att träffa på dig emelie, som ALDRIG brukar vara ute ;)

2008-05-20 @ 11:25:39
Postat av: Sanna

Sötta bilder ;) hehe.. Men nu blir det ingen mer dricka innan studenten iaf ;P Puss

2008-05-20 @ 13:59:30
URL: http://sanna26.blogg.se
Postat av: jessica

hmm ingen alkohol innan studentveckan, ja just det :P typiskt att man aldrig kan stå emot grupptryck från dig ;) haha btw så måste det där vara den hemskaste bilden på mig som jag någonson sett!!! ta bort! :P

pusss

2008-05-20 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0