Lärarmiddag och studentmössan

Igår k 09.30 tog Ebersteinska teknister och naturvetare på sig studentmössan. Allt fylldes av glädje, och partyhumöret kom tätt inpå. Nu ska det firas!!!
Lisa och jag förfestade hemma hos henne, med vin cider, massa student-och sommarmusiik i högtalarna glassade vi som gudar i solstolarna =)
Så bar det av till Palace för lärarmiddag, och efter det festade vi loss på Wasa. vissa mer än andra liksom :P
-Har inte Emelie några byxor på sig? -har jag inte? (kollar ner) tröjan var bara för stor så man såg inte shortsen.
-Hej jag hatar dig med. (till Rickard.)

image509
Första skålen. invigning av ädel alkoholhaltig dryck .
image510
image511image512
image513
Marcus =)
image514
LIS =)
image515
Gabbbeee =)
image516
jag =)

Att man har migrän, och nästan svimmade pga vätskebrist imorse när jag vaknade, är en smäll man får ta! =D choklaaa'

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh herreguuuud vad jag saknar o längtar tillbaka ! fan va kul för dig, äntligen studenten ! bättre än så blir det inte ! trägårn ikväll ? ;) massavis med kramar !

2008-05-28 @ 20:04:28
URL: http://lajja.blogg.se
Postat av: Lia

vi var där ett litet tag vi med, det är så himla mycket sommar för mig ! händer ikväll då?

2008-05-30 @ 13:50:41
URL: http://lajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0