Looking back, over my shoulder..

..Och så minns jag hur det var,.
Hittade lite fina och inte alls lika fina bilder på mig och kompisar från förra sommaren, fram till i somras.
Jag kan bara skratta när jag tänker på vad som hände på bilderna, fy fan så roligt vi hade.
Jag både saknar den tiden och vill leva i nuet. Nu är allting så mycket bättre, men det känns som att något fattas..
Kan bara inte förstå vad. Kanske är det att jag inte längre går i skolan. I don't know..

Jessica & Jag sommaren -07


Lisa & jag på helknäpp bonnfest någonstans i ingenstans..
Vi ser arga ut, jaa, men vi lekte militärer hahah^^ det var dj, dicsolights och militärnät i en lada. Flashigt.


Innan Mackes fest, i oktober -07. Festen som Jessica och jag insåg att vi var riktigt taggade festpolare, 
och satte eld på stulna vimplar (från en bensinmack) i hennes stuga. Sedan deckade vi.. 
Vaknade och kände hur det luktade bränt, och hur kallt det var. 


Nyår -07. Här är vi i en lokal i Otten-huset, på nyårsfest som michis & c/o hade fixat. 
Min mun ser helt cp ut :p

  Jessica&jag hos Sofhias moster med ett 6 pack Norrlands guld, 
innan nattinnebandyn, som var det tråkigaste på länge. Först kom vi inte in, sedan blev vi nyktra & sedan gick vi till en efterfest i hageby. Fadi (den jäveln..) spillde ut massa jäger på min vita tröja. Och så var det bara en massa folk vi inte kände där.. Kvällen slutade med att jag & Jessica gick hem, i sällskap med Igor och Damir,. 
Där lärde vi känna Igor & Damir, och är kompisar sedan dess. Jessica "Jag trodde inte du var såhär snäll.." (till Igor) 


2 April. -08. Jag & Lisa hade en superhet modeshow!!
Fick en artikel i NT. 

 14 april. Jag klarade uppkörningen!! :D


Sommarens första glass, på Halvars.


 30 maj. Balen =) "det är inte gult, det är mango!" Och jag fick världens bästa kavaljer.
 

5 juni. STUDENTEN!
  



Midsommar. Fest hos Eric. Bästa folket, nya kompisar, bosnisk mat, en korv med bröd, groggar i en juicetetra, stövlar, vissa som halsade vin ur bag in box, sprang ut på ängen och plockade 7 olika blommor, och han som spydde i en påse med hål i dagen efter. Åh jag älskar den midsommaren =)

  
Sofhias och min ölsprovning. I vasaparken. Bara öl, inget annat under hela kvällen. Sedan dess har jag inte druckit öl..inte alls..

Och den 20/6, är ett datum jag aldrig kommer glömma. Då blev jag tillsammans med världens underbaraste kille.
 Gabriel Johansson.
Jag trodde aldrig att det skulle bli vi.
Men det blev det. Och jag älskar dig massor. ♥



Kommentarer
Postat av: jessica

mli!!! du får mig att längta tillbaka massor!! saknar saknar saknar dig o allting så mkt! vi måste ses oftare, tycker inte om att alla försvunnit iväg åt varsina håll!! pusss(L)

2008-10-21 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0