Snart...snart...snart!!!!!

16 december, då ska jag få min tatuering!! :D
Jag kan inte vänta!
Och så måste jag bara lägga upp de här bilderna. Mina älsklingar. Guns n Roses. Slash, you are my god...





I backspegeln...
 
Live?! *@ suicide          Appetite for Destruction    GN'r lies                   
1986                                 1987                                    1988        

Use your illusions |        Use your illusions ||        The spagetti incident?
 1991                                1991                                   1993

GN'r live era '87'             The greatest hits             The chinese democracy
1999                                 2004                                  2008

Kommentarer
Postat av: Lisa

what what what ? :) har du bild på din tattoo ?? :)

2008-11-07 @ 09:08:45
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0