torsdag..

NEJ! Jag har blivit sjuk... har värsta hostan och helknäpp i halsen.
Betyder att jag inte kan träna, herregud jag får snart panik, förra veckan kunde jag inte heller träna för att jag jobbade så mkt. Så vad gör man...
Jag har varit så pass ledig nu i 3 dagar att jag har bestämt mig för hur min tatuering ska se ut, så nu ska jag bara beställa tid. Och så skaffade jag ett nytt medlemsskap på Facebook. Gillade inte mitt gamla, liksom det var flera år sedan som jag blev medlem där. Så jag tg bort den gamla, oanvända, och ska försöka hålla mig uppdaterad där nu framöver. Och här med... när jag orkar.
Det händer inte så mycket just nu, jag sover, äter, jobbar, sover, jobbar, äter, är ledig men då är jag trött, ...
haha så illa är det inte.

Jag har självklart tid för de jag älskar mest på denna jord, Min älskling, Jessica, Sofhia, Lisa,
och igår träffade jag Michis och sa hej då till henne, lyckosten som drar till Australien nu 4 månader. ..
Vad vore mitt liv utan mina vänner?? Det skulle nog inte kallas för liv då..
I love you all babes <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0