..and you're a rocket queen..

I förrgår var jag på arbetsförmedlingen i 2 timmar. Måste söka ett till jobb. Mer pengar pengar pengaaaaarrrr =)
Och nu har jag suttit från kl 9 till nu vid datorn och anmält mig till högskoleprovet den 25 oktober,
samt letar som en virrig ekorre efter några intressanta kurser på LiU.
Jag tänker inte söka socionomlinjen förrän nästa höst, och fram till dess har jag McD att försörja mig på. Hur bra låter det va? Nä just därför jag har tid över till att plugga lite. Hålla mig uppdaterad på skolans press.
Annars kanske jag komer dit nästa år och får migrän varje dag, för att jag inte klarar av tempot. Och det vill jag helst slippa..
Jag funderar över om Humanfysiologi,
Socialpedagogiken i samhället, eller
Interkulturell pedagogik, identitet och globalisering är intressanta kurser?
I alla fall, dessa kurser börjar någon gång i oktober så det är dags somfan att söka in. Men vilken liksom?
Det är vad jag ska göra när jag kommer hem ikväll, läsa om vad de handlar om :P hahaha



Kommentarer
Postat av: sanna

jag ska oxå söka socionomlinjen i höst lr nästa blir de ju :P jag började på en kurs i måndags :P söker jobb på deltid.. :P funderar oxåpå att göra högskole provet nu i höst :P haha

2008-09-05 @ 13:08:45
URL: http://sanna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0