Emelie, Märta & Jocke goes late night at McD..

..okej så ärligt talat. Ärligt talat Märta, hahaha.
Inatt på jobbet var alla  trötta och knäppa, och allla kommentarer kopplades bara till en grej. mm just det. det var roligt helt enkelt!
-någon skrev "bajs" med bajs på toan!
-Då kör jag och Jocke 69:an här med big mac och vanliga..
-Lägger du 6 tasty? -Jaaa oh ja 6 blir bra.
...Och kör på 6 hela tiden. Tills jag säger stopp.
-"Åh va kul det är å va naken"...lalalallala
-"Jag tycker om när du tar på mig, tycker om dina bröst i morgonljuset.".. lalalla
-Åh va gott det ska bli med banan nu. Så jävla hungrig. Jag har också en banan. Mmmm banan...

Men det gick sjukt bra att jobba, vi fick till och med beröm flera gånger  av shiftledaren =) Vi hade en positiv stämning, ett effektivt arbete, superbra hamburgare (var nog för 69:an-metoden..hahaha nää} och lagom till kl 06 fick vi till en skinande ren matsal. Så satt vi kvar till halv 8 och åt frukost. Mmmm..

Och på torsdag är det personalmöte på Grand Hotel, 3 rätters middag och... fest fest fest för hela slanten!
Alltså ärligt talat, Märta, vi slår till på stort. Allt eller inget liksom.
Gud vad jag längtar =)

Mihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0