I don't want to be anything other than me.

Jo igår kom lönen. Fick 3.200 kr mer än augusti. Det var lycka =)
Det tog mig dock ett dygn att ladda mitt shoppinghumör, det gick verkligen inte igår när jag var på stan med Gabbe och Erik. De 2 parvlarna (heter det så? en parvel, flera parvlar?) shoppade loss, och jag herremingud jag som brukar shoppa för allt i världen,. blev bara uttråkad :P
Men imorse vaknade jag och var bara tvungen att SHOPPAAAAAAA!
JA =D
Så... ett par nya träningsbyxor, typ röda adidas med turkosa ränder på sidan, en sportbh, svart träningstshirt adidas (haha matchande ska det va!) , 2 toppar från Carlings, foundation &annat shit som man bara måste ha liksom hårnålar som bara försvinner hela tiden, osv osv.. på hm. så gymade jag tills jag blev hungrig.
Nu har emelie ätit massa lasange, druckit te och dricker kafffiiiiiee nus.

Jobba natt idag med. ovanligt eller vad? Liksom, jag har inte varit ledig en enda helg sedan april. Jobbat natt för det mesta. Men det är fan döroligt =) 

Är det bara jag som älskar soundtracket till One Tree Hill??
 Gavin DeGraw - I don't want to be  <3

God natt
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0