inatt jag drömde....

Denna helg har varit full, aa och full, av drömmar som jag bara vill skriva ner.
Och nu när jag tänkte det, så har jag typ glömt alla... skäms..
En av drömmarna var att jag jobbade, och skulle göra hamburgare. mEn fick värsta utskällningen av arbetsledaren för att alla hamburgare var helt fel.
En annan dröm var att jag var med Lisafisa, och hopn hade köpt nåt skumt äckligt husdjur, typ såg ut som en bläckfisk ! och så skulle jag ha den i mitt knä, men fick panik förden sög sig fast på benet. Lisa sa att den tog bort smuts och döda hudceller, men fuck no, jag tyckte det var jätteäckligt! BOrt med den!!!
En annan dröm jag hade inatt , Jag hade varit hos Jessica, men tog bussen därifrån eftersom jag vägrade cykla i snöstormen till en backe där vi skulle åka pulka. Så kom jag till Michis, och vi snackade och så. sedan skulle jag ta mig hem, men hittade ingen buss som gick hem! Helt plötsligt fanns bara konstiga bussar i tidtabellen..

Den sistnämnda drömmen tror jag tyder på att jag borde kolla mer noga i tidtabellen, och komma i tid till bussjävlarna. För varje gång jag ska åka buss, och det här har varit så så länge jag kan minnas, fårjag springa som en idiot för att hinna med, eller i värsta fall stoppa chauffören precis när han har åkt därifrån. Fy..

Men det är underbart hur drömmar kan vara så osammanhängande och fantasifulla, när man tolkar verkligheten i dem och grubblar som ett djur efteråt. Det är fint =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

varför eldar ni ner otten för, så tråkigt är det inte ;) kraaam

2008-09-01 @ 21:16:17
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0