personaaaaaaalmöte & fest!

Idaaa är det personalmöte på Grand Hotel. Sedan ska vi äta en tydligen "lyxig" 3-rätters middag där,
och efter det blir det........ FEST.
men vet inte om jag orkar gå på den, beror på vem och var och hur. liksom.
Så ska dra en sväng på stan och se om jag hittar nåt att ha på mig, jag har fan inte shoppat på aslänge!
Det är iofs väldigt väldigt bra, men just idag känner jag för det och då ska man göra det.

Så idag blir det nog kul, för sedan väntar  42 timmar och 45 minuters jobbb nu fredag-tisdag. Jaaa =)
Fast lördag nätterna brukar oftast vara sjukt roliga, och är det mina bästaa jobbarkompisar som är med mig så är det ... obeskrivligt. =)

Kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0