hej hej hemskt mycket hej

43 timmar fredag-tisdag. 
helgen var ju helt klart uinderbart roligt =)
som alltid är mina arbetskompisar de bästa, med sjukaste humorn =)
dessutom lärde jag mig kasan. så nu kan jag allt på mcdonalds, förutom den friterade kycklingen.
i lördags kväll kom en massa helsingborgs-supportrar och försökte slå sönder våra glasrutor, kastade stolar och gick på en grupp utlänningar. och när polis och vakter kom utanför mcdonalds, började de slå och sparka på dem. satans huliganer, det är fan inte normalt. innan de kom och skulle ha sönder hela mcdonalds hade de tydligen varit på mcdonalds i Klinga. där hade de försökt stjäla massa inredning.
Död åt helringborgarna säger jag bara! Dessutom vann de ju matchen mot IFK igår, så vi fick lugnt på kvällen.
Men...
idag, måndag, var droppen på jobbet. droppen över i:et.
jag hade sovit 3 timmar, jobbade till 01.30 igåroch började igen kl 09.30 imorse.
jag var så trött att jag inte orkade äta lunch. och det fick ju sina konsekvenser.
när jag vandrade med trasan i matsalen, blev jag så irriterad på att folk hade ställt en massa muggar fulla med läsk vid tacklådan, att jag omedvetet kastade en mugg i golvet. mer jobb åt mig då...
det kändes som jag drömde, men när jag blinkade till var det på riktigt.
jag insåg inte att jag bara helt plötsligt gick omkring i matsalen utan att göra någonting, till 2 medarbetare började hjälpa mig. "du ser pigg ut idag"
helt sjukt. helgen var inga problem, jag jobbar ju natt varje helg liksom, men att vända på dygnet igen till tidig morgon, det går inte så bra. Min sjuka fantasi började härja i huvudet. om mcdonaldsmat.
vad är det för frön på brödet? (vet jag ju redan, men fatta att jag började tänka...) och precis som en dålig låt som fastnar i huvudet, gick jag och tänkte på en onykter isbit och en packad happy mealkartong. och så har jag nu bestämt att jag nästa gång ska jag blanda en chokladmilkshake med en bananmilkshake. mmmmmm =)

Somebody loves you. Somebody needs you. Somebody dreams about you every single night. That somebody's me..
han är så charmig enrique iglesias. :P höhö.



Kommentarer
Postat av: Lisa

gumman, välkommen till the glamours life of Donkan :D

2008-09-16 @ 17:07:37
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0