fucker get up and get down with the sickness!

Alltså det är jävligt svårt att skaffa en bra motivation. Utan en motivation & en vilja som fan, är det sjukt jobbigt att springa. Så vet jag att man inte får ladda ner musik längre ,(patetiskt, true, var fan ska man få tag i musik nu?? alla skivaffärer i norrköping har ju lagt ned för 100000 år sedan..) men jag hittade en låt som ökade motivationen!
Disturbed - Down with the sickness
A lite lättar gick det idag. Men det känns som att jag har ett stenblock på ryggen, eller nåt som bara klämmer åt så fort jag blir lite anfådd... min rygg kollapsar snart, kanske därför det är så sjukt jobbigt att andas när jag tränar. Geeee
Damn jag längtar till imorgon! Mördarmassage ska jag få., En hel timma. Me längtar längtar =)
"Äeeh emelie, hela din rygg är som en stor knut!" tror jag massören kommer säga.. =(

Kommentarer
Postat av: FHia

Hoppas den stora knuten är borta nu!! Annars är det bara att säga till;P <3

2009-05-14 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0