HAHAH säger jag bara!

Checkade in på min bilddagbok, som jag hade bagravt under allt skräp.
Jag är visst knäpp?
Låt mig ge lite citat från bildrubrikerna...

-^bort med snön och hej tlll blåsippan!
-Till Lisa: "jag ska tatuera in den här strumpan"
-Trött idag.. trött igår. trötttrött. Jag orkar inte göra nåt, bara liksom är här ochdär. Roligt att jag somnade framför en film igår redan vid 19-tiden. hihi^^

-Det är en present till dig. En kissekatt. Det är det finaste jag kan rita. Mjau säger han. //BusMax till Lisa.
-fram med bacardi razzzzzzzzzz, sprite & en lime.
framfram med shotglasen, det magiska vattnet, turkisk peppar & piggelin

-En helkväll med hela faderullan.  Hej =)
"Cykla rakt!" "Jag försöker?" "....don't fall.."
"Har du en svart spritpenna?" "JA? SKA NI SNIFFA??!" ^^
"Va gör du?" "Svarttaxi"
"Kom vi går in på toa & strular"
"KALLA MIG INTE OLGA"
"Va glor du på?" går iväg, rak i ryggen & vickar på höfterna.
Sötaste killkompisarna :
"Jag blev våldtagen av en bög!!" "Euuuuuhhhh!!!"
"Han tog på mig med, men jag skrattade bara"
"Ät hans glass. Jag vill hem."

-Gabbe & jag kom fram till att de tankar finska bilar med finsk vodka.

-Var är luddet? Luddet? var e du?
-Tax. Finns det inte nån hund som heter tax?
-Kaffen rör ju på sig där! -Kaffenalle?
-Vi kör skeden. Det är som 69:an upp&ned. mm?

Jaa...idag när jag försökte plugga.. lite kul får man ha ibland^^
klä ut sig å allt..

-Historialäraren: -Har ni sett Biffen & Bananen?
Han åt en Parisare.
-Men varför ska alla jämt blanda in mig i sina galna fantasier, om djur & sånt knäppt??? :P
blir ju galen. Jag jagad av en älg, jag & en ko (mooo), en groda, en kissekatt,  en get i månskenet...?
och så fick jag kottar på mig. hihi^^

Sofhia: -Efter fest så blir man såhär "ajuste!" .
-Jag vill bli stum. jag vill bara kunna sjunga.
-Kyckling, det är sommar!

Snart studenten!!

Hej pinnen?


lyssna på lite mötley crue eller nåt så kanske en knäpp idé kommer upp =)


THATS IT..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla vaxert!;D Minnen och ja host minnen<3

2009-04-21 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0