HELA helgen !

80.talsfest på Hugo i fredags, lite bilder....



Måndag; DAGS FÖR TATUERINGEN!
Jag hade bara väntat i 2 veckor, men på nåt skumt sätt kändes det fan som 2 år. Jämfört med första gången. Då det gick jättesnabbt....
Nåväl, Martin som tatuerade mig, var dösnäll och vi snackade om massor. Tänkte inte direkt på om det gjorde ont eller inte, det var snarare skönt :P hahah.
Jag satt och beundrade varje linje han drog. Det blev finare och finare hela tiden =)
Kunde inte vänta tills den blev klar.
Men, 1 timma senare, och 1500 kr mindre i plånboken, var den klar och jag är så stolt!
Mitt nya smycke. Typ det enda jag kommer behöva nu och forever.
Det är nog det bästa som har hänt mig, i hela mit liv.
Jag funderade på att lägga upp en bild på den första tatueringen också, pistolerna på ryggen, men det är sjukt svårt att ta kort på den själv, och jag är ensam hemma. så...näe :P
Enjoy this.



2 dagar senare...





Kommentarer
Postat av: Liiiiiiisen

Vilken cool tatuering babe!! =D

Är jättesugen på en andra tatureing redan haha!

Tack för kommentaren! Jag älskar klänningen jag beställde, hoppas den sitter bara. Jag hittade orginalet av den klänning du köpte, kolla på den här sidan så får du se vad jag menar :).

Vi hörs snygging! Pussss



id=1&gender=1&qSiteId=1" rel="nofollow">http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=555007&qProductColorId=162&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=555&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=6&qFilterType=0&languageid=1&gender=1&qSiteId=1

2009-04-08 @ 13:14:30
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0