The final call..

..Om 2 veckor är det dags!
Hollywood-festen på Hugo =)
Jag har bestämt mig att va Lindsay Lohan.
Så jag köpte en klänning som jag hade för mig att jag hade sett en liknande på henne i en tidning eller whatever...
Letade somfan efter den bilden på fucking google.se.
Men nu har jag fått ett dilemma... hittade en annan kändis, (dock ingen världskänd) som hade en klänning som var ännu mer lik min!!!
och vinnaren är...

Kristen Stewart från Twilight!!!

Damn säger jag bara.. jag vill fortfarande va Lindsay Lohan.
de enda likheterna jag fann var...




(Klänningen till vänster alltså)

Alltså jag kan inte välja!!



Kommentarer
Postat av: Sofhia

Jag kan bestämma åt dig;) Va Lindsay!!! Hon och du har liknande stil:)

2009-04-15 @ 13:30:14
Postat av: Lisa

är det någon privat tillställning eller ? vore ju så skojjigt o gå på, om jag hinner flytta hem ! kramar :)

2009-04-17 @ 08:38:57
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0