people are people..



Hot hot summer!
jag älskar den. och jag blir alltid kär till sommmaren.
det är ju självklart inte vad jag strävar efter, men det slog mig att varje sommar är lika med en ny kille.
hahah lite roligt..

Matte och Mli 21/6 -09
Älskar dig massor!!
Jag kan inte va utan dig... <3

Idag ska jag träffa en jobbarkompis på stan, Marie, på en fika eller två.
Det ser jag verkligen fram emot.
Senare ikväll ska jag aoch Matte hem till en av hans näraste kompisar och grilla och dricka lite vin =)
Ska bli dömysigt.
Så är jag ledig från jobbet nu fram till måndag kväll!
Awsome!




kommer sakna dig mitt hjärta.. borta i frankrike en hel månad!! :O 
loves you<3
puss o kram


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

:) hehe, visste inte att du hade pojkvän ju :) vad är det för ena kille ? massa kramar

2009-07-07 @ 09:47:26
URL: http://lajja.blogg.se/
Postat av: Lisa (J)

Vilka fina bilder, längtar som faaan hem när jag ser dem. Du är söt i "Lövharet" du ;). Ta hand om dig babe. Pussar

2009-07-18 @ 12:56:29
URL: http://lisautanf^.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0