Första löpturen.



Okej, jag har faktiskt inte varit SÅ lat som det låter i rubriken..
Jag tränar rätt regelbundet, typ 3-4 gånger i veckan.
Och så har jag även tjuvstartat lite för årets löpsäsong ett tag nu, på gymets finfina löpband.
Så ikväll var jag motiverad och taggad för årets första löptur UTOMHUS!
Jag är lite speciell jag, haha, jag har 2 spår jag brukar springa& gå kring här hemma. Ett i skogen, och ett på vägarna. Skogen ger mest tycker jag, bland rötter, stenar och sand.
Gud va skönt det var, men dock tyckte inte mina skor samma sak.. när jag kom tillbaka efter ca 50 minuter, var mina förut så vita skor alldeles alldeles svarta och blöta. hiihhi.
Men dä gör inget döh!

Tingaling tingaling, let me see your bootyswing. rockn ring.
en låt som jag har haft på huvudet hela fucking dagen, så jag skulle ladda ner den. Men hittade den icke =(
Så det fick bli youtube istället, från melodifestivalen. Så sjuk låt. Men rolig =)

PÅ FREDAG ÄR DET FESSSSSSST!!
Med mina älsklingar <3 You know I love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0