Högskoleprovet !!

Alarmet ringde kl 06.15 imorse...
halvt vaken valvt sovande gjorde jag lite frukost, en stadig frukost med havregrynsgröt, 2 mackor och te.
Läste om det i NT, om hälsocoachen (min kommande framtid) som tipsade starkt om en superstadig frukost.
Well, I guess it kind of worked somehow..
efter en dusch, var jag vaken. Så åkte jag bilen i all slaskig och äcklig snö in till Kungsgård (why god why Kungsgård?!?) kl 07.30.
Mötte Jessica, Lisa, Maria och massa gammalt folk från Eber där =) skönt. Sist jag gjorde provet kände jag ingen...

Så gick det till...
1. Matte problem
rast
2. Engelska läsdel & Svenska ord.
rast
3. Test del. Olika matteproblem.
lunch
4. Svenska läsdel.
rast
5. Matte diagram och tabeller.
SLUT!!

Alla gjorde vi vårt bästa. Bra kämpat!! Jag fick huvudvärk.
Så nu är jag hemma, ska belöna mig själv med lite godis och läsa Cosmopolitan nu.
Senare ikväll bär det av till das Donken. Jobbar 01-06.
SEN ska jag sova ta mig fan... gud va skönt det ska bli.
PUSSSSSSS
Gud vad jag längtar till min tatuering!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0