Jappiii!!!

Jag är glad.
Det har hänt rätt mycket saker senaste tiden. Bra och dåliga. Mest tråkiga saker.
Men igår kväll när jag skulle gå till sängs, hittade jag 2007/2008 års s.k. "dagbok".
I know, dagbok är inget jag håller på med faktiskt, men ibland känner jag för att skriva av mig om saker. Och känslor och sånt. Jag läste vad jag hade skrivit, och jag saknar förr-förra årets sommar och sista terminen i 3an på Eber...
Jag mådde verkligen superbra då, och jag märkte vilken filosof jag var i boken :P
Så jag har bestämt mig att leva som jag levde då, och det glädjer mig =)



Min nya tatuering, som jag ska ta den 6 april =)



Lisas födelsedagsfest den 24e april, med Hollywood-tema. :D
Jag ska vara....
JAA  =) Lindsay Lohan!!

hittade en supersnygg klänning igår på Gina Tricot för bara några hundralappar =) Är det inte lite Lohan??
och så hade lönen och csn-pengarna kommit... så jag slet fram shoppaholicern i mig...



mm..choklad..




Kommentarer
Postat av: En böna!

Bönan vill ha jeanstights! Ge miiiig! =D

Pussa

2009-04-08 @ 13:30:50
URL: http://lisautanf.blogg.se/
Postat av: Muppen

Muppen vill också ha:D Vad kul att se dig blogga igen!!! Klänningen var ju mupp snygg!!

2009-04-10 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0