Colangatta

Good day!
Nu har vi bott i Colangatta i 2 natter, och funderar pa att bo nagra natter till,.
det ar sa mysigt har.

Idag har vi lekt i sanden (se bilden nedan) och blivit solbranda.
Och sa har vi shoppat...igen...
jag var tvungen dock, att kopa en ny dusch handduk, eftersom att min forsvann nar den hangde ute pa balkongen vi har mellan vart rum och ett killrum. De sa att saker och ting brukar forsvinna lite da och da. jessicas handduk forsvann ocksa roligt nog. Sa va hittade nagra riktigt biilliga badhanddukar for barn, lisa kopte en rosa med motivet beach babe, jag kopte en ljusbla med fiskar pa och jessica kopte en lite mer pojkaktig handduk med surf ride-motiv. hihihi me like.

Vi tvingas bara samma klader minst 5 ganger, men det gor inte sa mycket eftersom att vi traffar nytt folk varje dag. Ingen dag ar den andra lik.
Nu for en gang skull ska jag bjuda pa lite bilder fran var resa so far! :)









All we need is a goon. the cheapest wine ever.

Ha det bra dar hemma! Miss you <3

PUSSAR OCH KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0