Back home for a while

Japp, jag kom hem till mamma nu.. länge sedan kan jag lova. Fast alla jobbar ju. Mamma jobbar, och brorsan har praktik hela dagarna. Så jag är helt ensam. Precis som hos Matte. Fast jag är hellre ensam i en etta än ensam i ett stort hus. Men imorgon blir jag inte ensam, då ska jag träffa Sofhia och/eller Lisa. Ska bli kuligt :)
Och på fredag ska jag hem till Mattes familj, på födelsedagskalas. hahaha. Hans pappa fyller år. Och så ska vi fira att
Martina kommit hem från ett halvår uppe i Idre. (Tror jag vi ska) I alla fall, kommer bli en annorlunda vecka. Och jag har typ inget busskort, så jag är nästan fast här ute. Kan ju inte cykla in till stan precis bara sådär för att träna. Nej nej. Får ta lite ledigt från gymet nu, och gå promenader med stavar eller springa. :)
Åh det är så kul att kolla på lite gamla bilder, här är några som jag hittade;










Kommentarer
Postat av: Fhia =)

Jag saknar verkligen alla knäppa/roliga/spontana/härliga/underbara stunder! Känns som att de kommer igen snart nu när sommaren närmar sig med stormsteg :D Saknar dig <3

2010-05-07 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0