Lördagsgodis

...nej men en god kladdkaka har jag ätit nyss. känner mig helt tjock nu :)
Dagen har varit riktigt mysig, har varit på badhuset med min älskling och tränat på gymet och bastat i relaxen.
Vilken härlig kombination, först satt vi i ångbastun, så varmt och skönt, sedan ner i den iskalla typ isvak poolen.
Sedan in i bastun igen. Och i den iskalla poolen. Kunde knappt andas så kallt det var.
Så nu vet jag typ hur det är att bada i bråviken i april hahahahaha eller inte.! Jag skulle aldrig göra det ens.
Men efter en hel natts jobb igår, vaknade jag efter 4 timmars sömn och var helt röd i ögonen. Ont gjorde det. Är fortfarande röd i ögonen. Kanske sov för lite. Men ingen sömn nu inte! Jobbar inatt med, 20-06. Weii!! :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0