Keeper or not a keeper?

Efter att Lisa & jag hade simmat imorse, gick jag till Modeklipparna och fick mitt hår klippt. Kort blev det!
Men nu är det bye bye till de slitna topparna, typ 4 5 cm åkte av. Puh!
Innan jag drog mig hemåt för lite lunch o ta det lugnt-tid, hittade jag ett par dösnygga höstskor på Vagabond, och rengöringsprodukter från Lumene. Men frågan är.... keeper or not a keeper?
De är verkligen underbart sköna att gå i, och snygga, de är vad jag ville ha som höstskor,
och eftersom det är Vagabond är det inget fel på kvaliteten. Men priset ligger på 1000 kr, är det vad man måste lägga ut för ett par riktigt bra skor??


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt klart värda pengarna! :)

2010-08-25 @ 19:42:12
Postat av: Lisa

Hej mitt hallonhjärta! Saknar dig massor redan. Önskar du kunde följa med i min resväska! ;) du måste hälsa på ngn dag:). Jag satsar på att komma hem nästa helg! Skorna var jättesnygga, om du kommer använda dem mkt, vilket jag tror så är de en "keeper". Pussar o kramar din Lisa <3

2010-08-27 @ 09:14:50
URL: http://lisautanf.blogg.se/
Postat av: Thorveronica

Very impressed!

2012-08-24 @ 07:05:31
URL: http://thorveronica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0