So long time ....

Jaa, jag kan nu konstatera att min andra blogg är kass. Verkligen, varje gång jag ska ladda upp bilder från min kamera, måste jag förminska dem till typ 10% för att bloggen inte kan ladda upp bilder med ett vist format. Ska det vara så? Nej. Så jag får hålla mig till bloggen här, för den ar jag kännt mig nöjd med i flera år så då kan jag nöja mig med den i flera år till :)
Idag vaknade jag tidigt för att min älskling skulle upp o jobba. Så när han drog vid 06.45 tiden så gick jag upp. Och för övrigt, det mest självklara när jag vaknar är inte alltid (aldrig) bloggen & facebook, det är bara ett undantag idag för att jag hade fått så många uppdateringar från facebook på iPhonen.
Jobbardag idag, igen, men idag blir det inte lika långt som i helgen, inte lika jobbigt, så det kommer gå bra!
Är fortfarande väldigt nervös för hur det kommer gå med skolan, ligger för närvarande 2a reserv på Samhällets Logistik kandidatprogrammet, och 5e reserv på Arbetsterapeut programmet här i Norrköping. Det ska bli spännande o se om jag kommer in, är så taggad för att börja skolan nu! Så nu blir det en snabbcheck på studera.nu och sen ska jag se lite på Sex and the City avsnitt before I leave for work, och laga lite lunch. Va blir det idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0