Can't help it, girls can't help it

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling.. Clumsy 'cause I'm fallin in love!

Åh vilken helg jag har haft!
Jag har varit hos Lisa i Stockholm på en weekend, kom hem och jobbade lite för att sen festa
loss med Mary <3
Vi hade så himla roligt, med middag, singstar, rosévin och smultronvin.
O på krogen hade vi alldeles för roligt,
 så vi glömde bort tiden.
Så stackars Matte som skulle skjutsa hem oss fick vänta över en halvtimma på oss.
 Han är så underbar och ett stort tack för att du väntade <3
Igår söndag åkte jag med Matte och han köpte en ny stooooor dubbelsäng, som vi proppade
 in i bilen och satte ihop den tillsammans med några av hans kompisar.
Sen lagade vi lasange och drack julmust, ett gott slut på helgen.
Sen sov jag över hos Matte för att inviga hans nya säng. Den var underbart skön!
Nu känner jag mig mer utvilad än på länge.
Men nu har jag panik för jag har totalt missat att läsa på inför imorgon
då jag ska träffa min jobbcoach och göra en provintervju inför jobb och sånt. HJÄLP!
Så dags att börja läsa på lite nu, hej då!







har ingen aning om hur det där kom till, men det blev ju helgrymt! Älskar den bilden.
 Kolla Maries öga precis mitt i ringen jag gör med fingret.
Love it!


Kommentarer
Postat av: Snöflingan

Sötnosar ^^

2010-12-15 @ 16:55:19
URL: http://lisautanf.blogg.se/
Postat av: Snöflingan

Sötnosar ^^

2010-12-15 @ 16:55:31
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0