Chestnuts roasting on an open fire..

..Jack Frost nipping at your nose.

Jag hade en underbar weekend med min Lisa i Stockholm. Vi spenderade en del tid i hennes absolut finaste lägenhet jag någonsin sett, vi lagade middagar, drack vin, såg på en film och åt mysig choklad i mängder, vi shoppade på Skärholmen centrum och i centrum. Igår besökte vi en liten mysig pub precis på shoppinggatan, och tog ett glas vin och myste. Sen när vi skulle hemåt framåt småtimmarna var det snöstorm, men det hade vi bara roligt av för vi sprang ända hem till henne och skrattade och kastade snö :) Det var jättekul att få besöka henne, se hennes skola (Södertörns högskola) och hennes jättefint inredda lägenhet vid Kungens Kurva:)
Nu bjuder jag på lite bilder!











Troligen världens minsta Victor & Rolf parfym





Tomten hade visst glömt sina säckar på en julmarknad..

This is it!
Nu ska jag sova, en dag imorgon med jobb på dagen och fest på kvällen med bästa Marie <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka mysiga dagar det var! :D Vilka härliga minnen med "ryska mössan", Åhléns-miinen och pubmys! Det var kul! :D Ser fram emot nästa gång du hälsar på :) puss

2010-12-14 @ 00:24:16
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0