Day before christmas

Idag kom lönen, och var skulle jag annars spendera min dag om inte på stan och panik handla de sista julklapparna? Jag hittade massor fint, men även till mig själv. Sedan träffade jag Lisa för lite lunch, och så hämtade vi ut ett paket hon beställt på nelly.com, en jättesnygg pälsjacka och en nyårsklänning. Fina :) Eftermiddagen träffade jag Sofhia och Marie för ännu mer shopping, och en fika. Framåt kvällen var det systemet som gällde, handlade till årets utgång juldagen. Sen var det tyngre än tungt att sedan släpa hem allt. Nu har jag ont i ryggen..
Här är lite bilder på dagens godsaker:

Julrosetter från Monki


Klänning från Monki, som jag eventuellt ska ha på juldagen


jeans med stretch från Gina Tricot.

Ringar från Gina Tricot

Så köpte jag även ett jättefint läppstift i färgen "Crown" från Make Up Store, bilden kommer senare.
Nu ska jag iväg o käka lite middag och kolla på traditionella uppesittarkvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0