My christmas gifts this year is...

Hade en annorlunda men rätt okej julafton igår. Såg inte fram emot den alls eftersom jag visste att jag inte skulle ha någon att pussa och hålla om i år... Men det blev rätt okej ändå. Lekte och sjöng med min lilla kusin Elsa,så söt så!
Åt en massssssa julgodis och njöt av alla klappar jag fick. Allt var precis det jag önskade mig. Lite mycket halsband av kompisarna, men det är bara roligt :)

Klockarmband fick jag av Matte. Älskar leopard!!

Neseccär & världens snyggaste halsband fick jag av Lisa :)

Ugglehalsband fick jag av Mary <3

Pengar och en trisslott jag faktiskt vann på fick jag av pappa när jag var där en stund på förmiddagen :)

Silverhalsband fick jag av Natalie, och hon tyckte det var så snyggt och köpte ett likadant själv :)

Elsa fick ....

En elgitarr och en mikrofon som hon & jag sjöng med resten av kvällen :)



Mysdress, och sockar fick jag av mamma. :)

Massa duschgrejor & parfym från brorsan.

Godaste parfymsprayet från Make Up Store, fick jag av mamma:)

Presentkort på bio fick jag av min kusin Elsa, och morbror & hans sambo. :)
Hos pappa på dagen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fint pengar-halsband du fick! :D Vill också ha ett sådant^^. Kul att du gillade dina klappar! Ser fram emot tisdag (imorn). Hade bäst hjärtat! :-*

2010-12-27 @ 17:22:09
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0