Älska solen ♥

Häromdagen åkte jag hem till mamma i krokek, tog lite bilder på våren och blommorna, sprang 6 km och solade hela dagen. Fick lite färg :) Det är roligt det där vädret, ena dagen är det underbart och varmt (varmt!) och andra dagen åskar det och är mulet och regnar. Jajaj, det gör mig ingenting.
Igår när jag var hemma hos Lisafisa, snackade vi mycket om hennes födelsedagspresent som Sofhia och jag har bestämt oss för att ge henne. Det är en timma på ett spa, och efteråt ska vi ut och äta på någon restaurang för att avsluta dagen med utgång. Så börjar det ju även närma sig premiären av Sex and the City 2, filmen jag ser enormt fram emot! Jag älskar den serien och filmen, så jag har väldigt höga förväntningar av andra filmen!
Längtar sönder mig efter nästa helg alltså, trots att jag jobbar natt samma helg. Det roligaste är att jag får umgås med mina tjejor både fredagen och lördagen! längtar ♥
nu ska jag äta lunch, sedan gå till gymet! Och sedan ska jag springa med Matte älskling ikväll. Hopas det inte åskar på oss.. ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja! Visst är vädret knasigt! Frida och jag tänkte ha picknick, men det åskade och regnade så vi tittade på Lipstick Jungle och nu är det jättevackert väder :P. Vad duktig du var som sprang 6 km! Det skulle jag behöva efter all choklad jag ätit ;). Jag längtar oxå jättemycket! Jag ser verkligen fram emot nästa helg. Pusspuss på dig min sötnos ♥

2010-05-19 @ 18:52:32
URL: http://lisautanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0