Taggad för träning till 100%

Jajamensan! Jag visste inte att promenaden var så bra för formen?
Jag blev så taggad av träningsbloggen på Cosmopolitan.se , att jag nu har bestämt mig för att skriva ett träningsschema, och se hur mycket/ lite jag egentligen tränar. Jag tränar, flera gånger per dag då jag inte jobbar.
Så med tanke på promenad utmaningen, såg jag att jag har redan gått (hmm.. 1.5 h+30 min+1.5h..)
3 och en halv timma redan denna vecka! Och det är ju hela helgen kvar!
5 timmar per vecka ska man promenera liksom, och jag går nog mer än det. Bra bra :)
Dessutom gymmar jag 3 gånger i veckan, och har funnit en ny favorit: spinning. Ett bra pass som mitt gym har, är spinning 45 minuter och cirkelträning 45 minuter. Efteråt går man därifrån med ett leende, och spagetti ben. riktigt kul =)
Så jag ska ta mig i kragen och träna mer och mer nu, så hårt jag kan, varje dag, träna 3 gånger per dag, både löpning, promenader och gymet och kanske lite simmning så jag kan ta del av beach'10!
Bikinisäsong snart! Blir ännu mer taggad av att komma i form nu när man ser reklamskyltar med modeller i bikini överallt. Taggad taggad!
Nu ska jag dra till jobbet. Ush, denna soliga och varma dag.. tårar.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0