We dont celebrate sundays anomore..

Tack alla för en riktigt galet bra lördag!
Hela dagen var helt rolig, började med att jag fick skjuts till jobbet av min älskling,
sedan skrattade vi och stressade inte allt för mycket på jobbet.
Sedan åt jag en äcklig lunch men brydde mig inte ett skit, för jag var på så bra humör.
Sen var det ju min brorsas födelsedag, så nu är han 18 och kan göra (nästan) vad han vill hahah =)
Sen när jag kom hem från en helbra dag på jobbet var jag taggad för fest.
Fick mat serverad också, kyckling och potatiskroketter. Sen kom Marie med volume master, så jag kunde fixa håret.
Blev riktigt snyggt! Brukar inte bli bra alls, men jag tror det var volume master
Sen festade vi heeeeeeeeeeeeeeeela kvällen =)
Och jag spillde cider på min vita klänning, men handtorken på toan på hugos hjälpte mig =)
Nu ska jag iväg och jobba.
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha vi hade dyngkul! Och av en slump hittade jag den där "långhåriga" grabben på Facebook. Du vet han som vi sprang runt & letade efter, när han försvann ur min syn. Hehe. Visade sig att han är vän med min bror på FB ;P Hehe.

2010-05-10 @ 21:22:28
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0